بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

نزدیک به 12 سال از ورود این خواننده جوان به عرصه موسیقی و خوانندگی می گذرد و چیزی که توکلی را خاص می کند این است که او با این آلبوم کوتاه دستاوردهای زیادی در این زمینه داشته است. بخشی از منحصر به فرد بودن این خواننده در اینجا صدایی ملایم و زیباست که او را چه در خوانندگی و چه در شیوه گفتار با محمد علیزاده و محمد اصفهانی خوانندگان معروف ما مقایسه کرده است. .

حسین توکلی متولد 15 خرداد 1362 در خرمشهر است. او یکی از موفق ترین خواننده های نسل جوان ماست که علاوه بر موسیقی در عرصه تئاتر نیز فعالیت دارد. صدای زیبای این خواننده جوان او را به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرده است.

ویژگی های اخلاقی

شادی و لبخند یکی از مهم ترین ویژگی های یک انسان است. بخشی از منحصر به فرد بودن این خواننده آینده دار پشتکار و تلاش فراوان او در ارائه موسیقی حرفه ای است که بخشی از منحصر به فرد بودن اوست. شکی نیست که تلاش و پشتکار او به موفقیت او در صنعت موسیقی در 12 سال اخیر کمک کرده است.

بیشتر:  بیوگرافی مهسا طهماسبی و همسرش + عکس های مهسا طهماسبی + مصاحبه و اینستاگرام

آغاز کار هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. ابتدا به تئاتر رفت و به ترانه و موسیقی علاقه مند شد. البته زمانی که در تئاتر فعالیت می کرد در زمینه قرآن نیز فعال بود و یک قاری قرآنی بسیار حرفه ای بود. وی از سال ۱۳۷۲ وارد دنیای موسیقی شد و در این دوران فعالیت خود را با خوانندگی در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد.طولی نکشید که توکلی اولین آهنگ خود را در سال 1381 به نام انتظار منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای خوزستان ضبط و به بازار موسیقی پخش کرد. انتشار این تک آهنگ نه تنها سرآغاز موسیقی حسین توکلی بلکه سرآغاز موفقیت و محبوبیت او در این عرصه بود. زیرا بعد از آن کارهای زیادی در عرصه موسیقی برای رادیو و تلویزیون انجام داد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به یک خواننده مشهور تبدیل شود. همانطور که گفتیم پشتکار و سخت کوشی از ویژگی های اصلی این خواننده خوش صدای جنوبی است. به همین دلیل در سال 1386 پس از چندین تک آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، موفق به نوشتن و انتشار اولین آلبوم موسیقی خود شد. حسین توکلی در ضبط این آلبوم با ایران گام همکاری داشت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر:  بیوگرافی ناصر وحدتی | خواننده ی آواهای محلی گیلان

توکلی زیاد صبر نکرد اما آلبوم دیگری منتشر کرد. او دومین آلبوم خود را تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود در سال 2009 ساخت اما متأسفانه قبل از انتشار در اینترنت منتشر شد. نام دومین آلبوم حسین توکلی هم اکنون در لیست آلبوم های موفق و پرفروش این آلبوم قرار گرفته است. توکلی پس از انتشار آلبوم خود تصمیم به ضبط آلبوم دیگری به نام بهونه گرفت که با مهدی گرنوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را به نام توهوم نوشت و منتشر کرد.توکلی اگرچه مدت زیادی از حضورش در عرصه موسیقی نمی گذرد اما با تلاش فراوانش توانست در مدت کوتاهی 4 آلبوم موفق منتشر و تولید کند و پس از دستیابی به این دستاوردها تلاش زیادی کرد. او این روزها مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام تاکان است که در آن با میلاد ترابی همکاری می کند.

بیشتر:  بیوگرافی سوسن پرور + عکس

مهاجرت به تهران

حسین توکلی نوازندگی را از زادگاهش آغاز کرد و خوشبختانه توانست مخاطبان و طرفداران زیادی در آنجا پیدا کند. او با دیدن این استقبال تصمیم گرفت در سال 1390 خرمشهر را ترک کند و برای پیشرفت در عرصه خوانندگی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای راهی تهران شود. حسین توکلی تاکنون 4 آلبوم موسیقی تولید کرده و وارد بازار موسیقی کشور شده است. او همچنین تعدادی تک آهنگ دیگر را تولید و منتشر کرده است.

یکی دیگر از ادای احترام حسین توکلی حضور در دو جشنواره تلویزیونی و رادیویی کشور بود که این عنوان را برای او به ارمغان آورد. کسب چنین عنوانی بر دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر افزود. او پس از انتشار یک آلبوم موفق و پرفروش، توانست اکثر شاهکارهای خود را در شبکه سراسری عرضه کند.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده مجرد و متاهل نیست.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور سوسن پرور در ۲۳ اسفند ۱۳۵۴ در شهر اراک به دنیا آمد. …