بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق + عکس ها های داریوش موفق

داریوش موفق هنرمند تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد. او در سریال خاتون با کارگردانی تینا پاک روان نقش بازي كردن قرقی را بازی کرد. پس از آسوده التحصیلی در گرایش گرافیک، داخل دانشگاه تهران شد و در گرایش تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این گرایش به پایان نرساند و موفق به اخذ مدرک علمی نشد. او از سنین پایین آغاز به تلاش در فضا تئاتر کرد تا به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شود او در تئاترهای مختلفی مثل نوروز 72 ، همسایه ها ، باغ آلبالو ، مرگ فروشنده ، کمربندها را ببندیم ، مسخره باز به ایفای نقش بازي كردن پرداخت.

کارهای سینمایی داریوش موفق

داریوش موفق برای اولین بار در سینما آشکار شد و در سال 1386 در فیلم هملت شازده کوچولو دانمارک با کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. ایفای نقش بازي كردن در این فیلم اگرچه به پیروزی بازی های دیگرش مثل سریال ما فرشته نیستیم خوب نبود ولی برای او تجربه خوبی هست. او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان متولد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همبازی هست.یکی از کارهای خاص  این هنرمند این هست که در زمان بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده هست، اما بهتر هست او را مشابه اکثر آثارش که 70 درصد آثارش را حاوی می شود، یک هنرمند سینما بدانیم و 29 درصد از آثار او در تلویزیون می باشد.داریوش موفق در مدرک خود در 5 تاثیر سینمایی با نام های فیلم نام، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولوی دانمارک، هملت و علاوه براین دو فیلم تلویزیونی حضور داشته هست. آثاری با نام سریال ما فرشته نیستیم و سریال هشت بهشت ​ بازی کرده هست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و جوان ایرانی

کارهای تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1393 در سینما و تلویزیون پرکار بود و در آثار مهمی به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و با آنها توانست محبوبیت بیشتری پیدا کند. از آثار مهمی که او بازی کرد می توان به ما فرشته نیستیم فلورا سام، هشت بهشت ​​سعید علم متولد و مرگ فروشنده نادر برهانی مرند اشاره نمود. سریال ما فرشته نیستیم یکی از کارهای مهم این هنرمند در نظر گرفته شده هست. او در این سریال که در سال 1393 تولید شد نقش بازي كردن مهمی را ایفا کرد و با مهارتی که داشت توانست در بین مردم شناخته شود و به مخاطبان تلویزیون هم عرضه شود. این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد. او این بار با سعید علم متولد کارگردان سریال و علاوه بر این هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری می کند. داریوش موفق در این سال ها با هنرمندان زیادی کار کرده و بیشتر از همه با لیلی رشیدی کار کرده هست.

بیشتر:  بیوگرافی ساقی زینتی

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون با کارگردانی تینا پاک روان نقش بازي كردن قرقی را داشت. این سریال که یکی از سریال های جدید تینا پاک روان بوده دارای داستانی درام اجتماعی درباره سال های اشغال ایران به وسیله متفقین در دهه 1320 هست. قهرمان این سریال زنی مستقل و قدرتمند هست که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو هست. داریوش موفق در این سریال با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی ، علی فروتن ، مهتاب ثروتی ، غزل شاکری ، مهران مدیری و ….. به ایفای نقش بازي كردن پرداخته هست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی صهبا شرافتی + عکس ها های صهبا شرافتی و اینستاگرام

جوایز داریوش موفق

این هنرمند در سال 87 پاداش بازیگری را ازجشنواره تئاتر فجر در سریال شب های آوینیون برنده شده هست علاوه بر این از جشنواره تئاتر دانشجویی مرتبه اول بازیگری را بدست آورده هست.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …