بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

nilofar shahidi 4 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

 

بیوگرافی نیلوفر شهیدی، بازیگر سینما و تلویزیون

نیلوفر شهیدی می گوید وقتی به طور اتفاقی به سر کار آقای کرمیار رفتم، ایشان به من پیشنهاد بازی دادند و من آن را جدی نگرفتم تا اینکه حدود دو ماه بعد، یک روز به من زنگ زدند و گفتند به زودی فیلم تلویزیونی می گیرند و مهمان رفتم

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

تولد: 1360

تحصیلات: مهندسی کامپیوتر

زمینه فعالیت: بازیگری

نیلوفر شهیدی بازیگر سینما و تلویزیون و فرزند اسفندیار شهیدی کارگردان سینما است. اولین ساخته نیلوفر شهیدی «سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی است.

البته در کنار این دو شغل، نیلوفر شهیدی بازی در فیلم های مختلف تلویزیونی را نیز تجربه کرده است.

nilofar shahidi 1 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

  تصاویر نیلوفر شهیدی

بخشی از مسنا 5. پدر شما اسفندیار شهیدی یکی از سینماگران سابق است که در همین رشته نیز تدریس می کند. می توان گفت با وجود پدرت از سینما دور نبودی. حضور او چقدر شما را برای بازیگر شدن تشویق کرد؟ سوال شما جالب است، باورتان نمی شود که حتی پدرم هم نمی خواست من وارد سینما یا عرصه بازیگری شوم. با وجود اینکه در رشته هنر دانشگاه قبول شدم، باز هم اجازه تحصیل در این رشته را به من نداد.به همین دلیل در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کردم.

بیشتر:  بیوگرافی رحمان باقریان

بعدها بدون اجازه پدرم تصمیم گرفتم در کلاس های بازیگری ثبت نام کنم اما پدرم متوجه شد و من نتوانستم این کلاس ها را ادامه دهم. تا اینکه یک بار به طور اتفاقی سر کار رفتم که پدرم کارگردان فیلم بود و آقای صادق کرمیار هم کارگردان آن فیلم بود.

nilofar shahidi 2 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکس های جدید نیلوفر شهیدی

پس کارهای آقای شهیدی را از دور دنبال می کردید و روی صحنه می رفتید. با توجه به علاقه ای که داشتید نه از سینما فاصله گرفتید و نه از عرصه بازیگری و کار. غیر از این موضوع حتماً فیلم های روز جهان یا سینمای ایران را دنبال می کردید تا به هدفتان برسید. من همیشه کارهای بابا را دنبال می کردم چون علاقه داشتم. من کنار دوربین بزرگ شدم. از طرفی از وقتی بابا در این زمینه بود، همه فیلم های دنیا یا سینمای ایران را دنبال می کردیم. اما وقتی فیلمی را با کسی که با سینما آشنایی دارد تماشا می‌کنید و همیشه بعد از تماشای فیلم با هم صحبت می‌کنیم و من هم آن را تجربه کردم، خیلی فرق می‌کند.

nilofar shahidi 3 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

 عکس های نیلوفر شهیدی

nilofar shahidi 5 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

آخرین عکس های نیلوفر شهیدی

بیشتر:  بیوگرافی ژاله درستکار

شهرت از اول چقدر برای شما مهم بود؟برای من خیلی مهم نبود.هدف من چیز دیگری است. نمی گویم از معروف بودن متنفری، این طبیعت انسان است. اما دغدغه اصلی من این بود و هست که بازیگر خوبی شوم. احتمالاً می توانستم بیشتر از طریق عنوان پدرم به هدفم برسم، اما هرگز این کار را نکردم. اما او با این موضوع موافق نبود و در آن زمان هیچ کمکی به من نکرد.

اما الان خوشحالم وقتی کارم روی آنتن می رود با من تماس می گیرد و انتقاد می کند و حتی گاهی تشویقم می کند. این برای من رضایت بخش بود. آرزوی من این است که روزی بتوانم جایی مثل او در سینما پیدا کنم.

nilofar shahidi 6 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکسهای نیلوفر شهیدی

بیشتر:  بیوگرافی نسلیهان آتاگول + عکس

چطور با مهرشاد کارخانی آشنا شدید و در فیلم سینما سوخت بازی کردید؟ من به دفتر یکی از دوستانم می رفتم که به طور اتفاقی آقای کارخانی را دید و دستیارش مهدی پورموسی با او تماس گرفت و برای بازی دعوت شد. در این فیلم.. ابتدا درباره فیلمنامه صحبت کردیم و سپس قرارداد بستیم.

nilofar shahidi 7 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

آخرین عکس های نیلوفر شهیدی

آیا در سینما الگو دارید؟الگوی من پنه لوپه کروز است. من عاشق بازی شما هستم. بازیگری که برای بازی در ۷ سکانس برنده اسکار شد.nilofar shahidi 8 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکسهای نیلوفر شهیدی

 

.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …