بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. او دانش آموخته گرایش هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران می باشد. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران می باشد. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از تلاش های ایمان صفا مربوط به سریال طنز نیسان آبی می باشد. این سریال در سال 1400 به سرپرستی منوچهر هادی تولید شد. ایمان صفا بر روی سریال نیسان آبی با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسدالله یکتا و یکتا ناصر کار کرده می باشد.

تلاش های ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور در تئاتر ابتدا کرد. او در سال 1385 با بازی در سریال «عملیات 125» به کارگردانی حسین لطیفی داخل رادیو و تلویزیون شد. او با بازی استادانه خود در نقش بازي كردن ایمان صفا در این فیلم برای حضور در سه فصل از این فیلم دعوت شد. یکی دیگر از کارهای درخشان ایمان صفا مربوط به فیلم قرنطینه 1386 می باشد این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هنرمندان مطرحی چون افسانه بایگان و رضا عطاران می باشد.

بیشتر:  بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس

ازدواج ایمانی صفا

ایمان صفا هنرمند مجرد رادیو و تلویزیون ایران می باشد.

تلاش های مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به تلاش های ورزشی دارد. در نوجوانی در گرایش تکواندو کمربند مشکی داشت. این هنرمند باهوش در تیم فوتبال شهید فهمیده در پست دفاعی مناسب بازی کرده و زمینه کشتی دارد. جالب می باشد بدانید ایمان صفا کاوه خداشناس را به عنوان بهترین دوست و شریک زندگی خود معرفی کرده می باشد.او برای انجام کارهای مختلف در زندگی با کاوه خداشناس مشورت می کند و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

بیشتر:  بیوگرافی مینو شریفی

مصاحبه با امام صفا

من برای سلامت بدنم بها قائل هستم و برای سالم ماندن از یک رژیم غذایی آسان استفاده می کنم. من به کیفیت تغذیه اهمیت زیادی می دهم. در زمینه بازیگری سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. به همین دلیل نقش بازي كردن را با جان و دل بازی می کنم و سعی می کنم در زمان بازیگری علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من بازیگری می باشد. من خیلی از شیوه بازی خوشم نمی‌آید، روی معروفیت بین تماشاگران تمرکز می‌کنم و تا زمانی که برای بازی در فیلم دعوت نشم هنرمند خواهم بود.

به نظر من دو عامل بی خوابی و استرس در پیری زودرس موثر می باشد. به همین دلیل سعی می کنم در هر شرایطی به اندازه کافی بخوابم. مثلاً وقتی سر کار هستم، بعد از ظهر یک چرت کوتاه می‌زنم تا دست‌کم هفت ساعت در شبانه روز بخوابم. همه می توانند برای زندگی خصوصی خود تصمیم بگیرند. اندیشه می کنم زندگی هر آدمی نیاز به امید و اطمینان به نفس دارد، خانواده ام به خصوص پدرم مثل کوه پشت سرم هستند و دعای مادرم مرا همراهی می کند. در واقع رمز بهره‌مندی من در کنار توکل به خدا، حضور پدر و مادرم می باشد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …