بیوگرافی سانای امیر آبادی

سانای امیرآبادی زاده 9 بهمن 1380 می باشد و دانش آموخته دبیرستان فرزانگان و در حال تحصیل در شاخه مترجمی آلمانی می باشد. سانای امیرآبادی به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری دارد در آموزشگاه های مختلفی مشابه هشت میلی متری هومن سیدی و پانیذ حضور داشته می باشد. او همچنین بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی یاد گرفته می باشد.

کارهای سانای امیرآبادی

سانای امیرآبادی اولین بار در سال 1398 با ایفای ايفاي نقش در سریال طنز محرمانه داخل صدا و سیما شد. سریال محرمانه به کارگردانی مسلم تهرانی تولید شد. اولین تجربه سانای امیرآبادی در سریال محرمانه به دلیل تاپیک جذاب جوانی با نظر مثبت مخاطبان تلویزیون روبرو شد. سانای امیرآبادی به واسطه هنرنمایی در این سریال با هنرمندان مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی کار کرده می باشد. پس از آن در سال 1400 با بازی در فیلم سریال نیسان آبی منوچهر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور به آوازه بسیاری رسید. او برای ایفای ايفاي نقش در سریال نیسان آبی در ايفاي نقش دختری به نام عاطفه بازی کرد. سانای امیرآبادی در سریال نیسان آبی در کنار هنرمندان مشهور ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا خمسه، سحر قریشی و غلامرضا نیک خواه آشکار شد. قصه نیسان آبی در مورد عشق دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا به نیسان آبی می باشد. قصه دوستی سانای امیرآبادی با منوچهر هادی به آموزش بازیگری در کارگاه آوا اختصاص دارد. در اصل سانای امیرآبادی مدتی شاگرد منوچهر هادی بوده و با توجه به هنر نهادی خانم امیرآبادی این چهره برای ايفاي نقش عاطفه در فیلم نیسان آبی انتخاب شد.

بیشتر:  بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

ازدواج سانای امیرآبادی

این هنرمند تا الان ازدواج نکرده می باشد.

بیشتر:  بیوگرافی مریم سلطانی

این هنرمند به زبان فرانسه و انگلیسی مسلط می باشد و توسط پیچ اینستاگرام با هواداران خود ارتباط دارد.او در اینستاگرام فیلم ها و تصویرها های خصوصی از ايفاي نقش های گوناگون را در  ورق خود قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …