بیوگرافی سامرند معروف

بیوگرافی سامرند معروف

سامرند معروف اردیبهشت 1359 در تهران به دنیا آمد. او هنرمند پرطرفدار سینما و تلویزیون می باشد و به عنوان دستیار کارگردان نیز کار می کند. او دارای 4 برادر می باشد. سامرند مقطع کارشناسی گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی را به پایان رسانده می باشد. سامرند معروفی اخیرا در سریال های تلویزیونی یک بیگانه با من می باشد و در کنار پروانه ها ایفای نقش داشتن کرده می باشد. او یکی از پیروز ترین و پرحاشیه ترین هنرمندان زمینه هنر می باشد. سامرند در سریال مینو با خانم مهدیه نساج دوستی پیدا کرد و در سال 1397 با یکدیگر عروسی کردند.

سامراند از تئاتر ابتدا کرد و در چندین نمایش پیروز شرکت کرد. او در سال ۱۳۷۹ به پیشه بازیگری آمد و اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نمایش فریدون با کارگردانی مرتضی طباطبایی به دست آورد. او علاوه بر این در فیلم هایی چون خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه، جلال الدین، عقاب بیابان، خماری و غیره بازی کرده و به عنوان دستیار کارگردان تلاش داشته می باشد. سامرند در چشم های بارانی به عنوان دستیار اول کارگردان تلاش می کرد. او اولین تجربه خود را در سینما در سال ۱۳۸۸ به دست آورد و در فیلم پرسه در مه ساخته بهرام توکلی کارگردانی کرد. او در این فیلم نقش داشتن کوچکی داشت. از دیگر کارهای او می توان به بازی در سریال در میان خاکستر اشاره کرد که به کارگردانی سجاد امیر یزدانی ساخته شد و به عنوان کارگردان برنامه ریزی در این سریال تلاش کرد.

بیشتر:  بیوگرافی سلنا گومز + عکس های سلنا گومز

در کنار پروانه ها

سریال در کنار پروانه ها با کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید از شبکه دو سیما پخش گردید. این سریال دراماتیک و اجتماعی می باشد. او در این سریال نقش داشتن رهی را بازی می کند. او شخصیت اصلی سریال بوده که مخاطب را به درگیری با دنیای اطراف و اتفاقات زندگی می کشاند.

بیگانه ای با من می باشد

سامرند معروف در سال 1399 در سریال بیگانه با من در نقش داشتن سعید ایفای نقش داشتن کرد.در این سریال سامرند در نقش داشتن سعید دشت یاری همسر نسا  بازی می کند. او با بازی در این فیلم بیشتر به چشم می آید و مشهورتر شده می باشد. سامرند تنها در این فیلم بازی کرد ولی در فیلم هایی مثل دکتر ماهان و مینو هم هنرمند بود و هم برنامه ریز و دستیار کارگردان می باشد.

بیشتر:  بیوگرافی اشکان خطیبی + عکس‌ های اشکان خطیبی و همسرش

او می گوید زمانی که در یک سریال چند جا مسئول هستید انرژی شما تقسیم شده به همین دلیل از بازی در این دو تاثیر چندان خشنودی ندارم. این سریال با کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان جای خود را به سریالی به نویسندگی زنده یاد پرویز پور حسینی داده می باشد.

زندگی در اصفهان

او به دلیل شرایط کاری پدر مدتی در اصفهان زندگی کرد و کار هنری خود را در آن شهر آغاز کرد. او در دبیرستان گرافیک خواند و در دانشگاه هم به همین کار ادامه داد، جایی که به گفته خودش گاهی اوقات به صورت پراکنده برای کمپین تبلیغاتی یکی از دوستانش کار می کند. او به دلایلی از هنر انصراف داده می باشد.

ازدواج سامرند معروفی

سامرند معروفی در 9 دی ماه 97 با مهدی نساج که در زمینه هنری نیز پرکار می باشد و هنرمند تلویزیون می باشد ازدواج کرده می باشد که این دو هنرمند در حین ساخت سریال مینو با هم بازدید کردند. مهدیه نساج با بازی در نقش داشتن مینو در این سریال خیلی به معروفیت رسید. مهدیه نساج در ۲۲ آبان ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. او هنرمند تئاتر و تلویزیون دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد و لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد. او قبلا ازدواج کرده و دختری به نام ملینا دارد. این زوج در سریال هایی چون خانواده دکتر ماهان، مینو و بیگانه ای با من می باشد با هم کار کرده اند.

بیشتر:  بیوگرافی سولماز غنی

زمینه های تلاش دیگر

سامرند علاوه بر دستیار کارگردانی، در زمینه قصه نویسی هم کار می کند. او و همسرش مهدیه نساج نویسنده چند کتاب صوتی مثل ما دروغگو بودیم متن امیلی لاکهارت، موش ها و بشر ها به نویسندگی جان اشتاین بک و بیگانه در دهکده هستند. او علاوه بر این چند پادکست را با صدای خود پخش نموده می باشد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …