بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده ۱۹ آذر ۱۳۶۷ در کرج به دنیا آمد. او دانش آموخته لیسانس معماری از دانشگاه تهران و اهل روستای تنگه دو آبادان می باشد. نگار حسن زاده در دوران های بازیگری مهتاب نصیرپور رفته می باشد. این  هنرمند در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی و عکاسی با بازیگری کار می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی مشهور می باشد. او در چندین فیلم بازی کرده می باشد. از سریال نقش بازي كردن های برجسته نگار حسن زاده می توانیم به فیلم دو ساعت بعد از مهرآباد، بی تابی بیتا، گاهی به پشت سر نگاه کردن و کوفته نباشید اشاره نمود. نگار حسن زاده در تئاتر هم کار کرده می باشد. از تئاترهایی که این چهره پایان هنر خود را در آنها به نمایش گذاشته می باشد می توان تئاتر پاره های آسان و سالار زنان را نام ببریم. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه ۸ میلی متری خرداد ۱۳۹8 به یاد عباس کیارستمی برای فیلم تزئینات گربه شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر کوچکتر به نام نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

بیشتر:  بیوگرافی هستی مهدوی فر + عکس های هستی مهدوی فر

آغاز پرکاری نگار حسن زاده

نگار حسن زاده کار هنری خود را با عکاسی آغاز کرد. سپس داخل صحنه سینما و تئاتر شد. نگار حسن زاده برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ در فیلم چاله هنر خود را به نمایش گذاشت. فیلم چاله با کارگردانی و نویسندگی علی کریم ساخته شد و هنرمندان مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر توسلی و افشین خورشید باختری در ساخت آن به ایفای نقش بازي كردن پرداختند. بعد در سال 1389 در فیلم سه و نیم به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی در بی تابی بیتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا ساخته شده می باشد. نگار حسن زاده برای ساخت فیلم بی تابی بیتا با هنرمندان مطرحی از جمله فریبا کوثری و حامد بهداد در سینما کار کرده می باشد. بی تابی بیتا در سال 2013 اکران شد. اولین فیلمی که نگار حسن زاده در آن با افشین هاشمی همکاری کرد، فیلم کوفته نباشید محصول 1391 بود.

بیشتر:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال ۹۳ در فیلم گاهی به پشت سر نگاه کن در نقش بازي كردن بردبار بازی کرد. این فیلم با کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان سال 1394 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون می باشد. یکی دیگر از کارهای این هنرمند در صدا و سیما به فیلم وقت صبح مربوط می باشد. مینی سریال وقت صبح با کارگردانی جواد میرزا آقازاده محصول سال 1398 می باشد.

بیشتر:  بیوگرافی ایرج خواجه امیری

ازدواج نگار حسن زاده

اطلاعاتی از ازدواج این هنرمند موجود نیست.

علاقه نگار حسن زاده

این هنرمند هم مشابه هنرمند دیگر از اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط دارد.او در اینستاگرام عکس ها هایی از اتفاقات مورد نظرش را برای مخاطب قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …