بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در 27 مرداد 70 به دنیا آمد، این هنرمند در زمینه تئاتر، سینما و تئاتر به عنوان هنرمند پرکار هست. او در زمینه مد، لباس و عکاسی نیز تجربه دارد. مهران ضیغمی در سال اول شرکت در کنکور سراسری با بدست آوردن درجه سه رقمی در گرایش میکروبیولوژی پذیرفته شد. ولی به دلیل علاقه نداشتن به این گرایش مجددا درخواست شرکت در کنکور سراسری را داد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خوانده و دارای لیسانس کارگردانی تئاتر هست. پدر مهران ضیغمی در زمینه مدلینگ به عنوان طرح‌ریز لباس کار می کند. مهران توسط پدرش با هنر مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

ابتدا کار مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم پشت دیوار شب داخل رادیو و تلویزیون ایران شد. فیلم پشت دیوار شب با کارگردانی مهران تاییدی ساخته شد. این هنرمند در گفت وگویی می گوید: از شش سالگی کار هنری خود را در سینما ابتدا کردم، در آن روزگار یکی از دوستان پدرم، دکتر خسروی، من را به آقای تاییدی معرفی کرد. تجربه دوم بازیگری مهران ضیغمی به بازی او در سریال دنیای شیرین برگشت. فیلم تلویزیونی دنیای شیرین محصول سال 1376 با کارگردانی بهروز بقایی هست. این هنرمند بعد از حضور در فیلم دنیای شیرین برای ایفای نقش داشتن در سریال تولدی دیگر دعوت شد. مهران زیگامی در سال ۱۳۹۳ پس از حضور در سریال آخرین بازی برای زمانی از دنیای بازیگری دور شد. او 8 سال بدون حضور در فیلم های تلویزیونی در تئاتر کار کرد. از آن روزگار به عد در فیلم ناخونک 1398 با کارگردانی یزدان فتوحی به صدا و سیما برگشت. در سال 1400 در سریال تلویزیونی پلاک 13 بازی کرد. سریال طنز پلاک 13 توسط یکی از کارگردانان و تدوینگران مشهور ایرانی به نام آرش معیریان ساخته شد. مهران ضیغمی به پاس هنر خود با هنرمندان مطرحی از جمله علی صادقی، حسین رفیعی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشکان اشتیاق ، نگار عابدی و محمود جعفری همکاری داشته هست.

بیشتر:  بیوگرافی اشکان خطیبی + عکس‌ های اشکان خطیبی و همسرش

ازدواج مهران ضیغمی

از ازدواج این هنرمند اطلاعاتی موجود نیست.

علاقه های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی از کودکی به خواندن اشعار حافظ علاقه مند هست. این هنرمند علاقه زیادی به پرکاری های مدلینگ دارد و در این زمینه به بهره‌مندی های زیادی دست یافته هست. یکی از جزییات بارز مهران ضیغمی که در زمینه مدلینگ از آن استفاده می کند استفاده از ژست های خاص براساس صورت و اندام هست. در واقع عامل اصلی انتخاب مهران ضیغمی از بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در ژست گرفتن مطابق مدلی هست که شرکت ها می خواهند. مهران ضیغمی به عنوان یک هنرمند مطرح در نقاط مختلف دنیا از راه ورقه خصوصی خود در اینستاگرام با هواداران خود ارتباط دارد. او در ورقه اینستاگرام خود پست های خوانندگی و عکس ها های خصوصی را با هواداران قرار می دهد.

بیشتر:  بیوگرافی تمام بازیگران زن سریال نون خ 2 (دختران نورالدین خانزاده)

مصاحبه با مهران ضیغمی

از نظر من اگر کسی بخواهد از مدلینگ درآمد کسب کند، پول خوبی به دست می آورد. قطعا بهره‌مندی در مدلینگ نیاز به استعداد دارد. رعایت یک سری اصول خاص در کنار داشتن استعداد لازم هست. در این سال ها باور عمومی بر این بوده که داشتن بدنی عضلانی برای ورود به دنیای مدل‌ها مهم هست. به همین دلیل برای دسترسی سریع به اندام های عضلانی اقداماتی را انجام می دهند که مغایر با سلامت بدن هست. در اصل، مصرف دارو برای ساختن توده عضلانی روشی غیرعاقلانه هست که در عملکرد بدن اختلال ایجاد می کند. مدل ها بر اساس نوع محصول تبلیغاتی انتخاب شده و متناسب‌بودن اندام زیاد مهم نیست. از نظر من کافی هست به عنوان مدلی انتخاب شود که معیارهای اولیه قد و وزن را داشته باشد. همچنین بهره‌مندی در مدل سازی مستلزم شناسایی اندام ها و حرکاتی بوده که متناسب با بدن هر شخص هست. اگر ژست های متناسب با بدن و صورت خود را انتخاب کنید، انرژی مثبتی را به مخاطب منتقل خواهید کرد. من همیشه برای داشتن بدنی سالم برای چندین سال از رژیم غذایی خاصی استفاده کرده ام. انگیزه من برای متناسب‌بودن اندام به بازیگری و مدلینگ برمی گردد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …