بیوگرافی مریم سلطانی + عکس

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در شاخه مدیریت دانش آموخته شد. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان هنرمند شد و در آن زمانه در فیلم انتظار به ایفای نقش بازي كردن پرداخت.او سپس کار خود را در تلویزیون ابتدا کرد و در سریال کلانتر بازی کرد. او در یکی از پربیننده ترین سریال به نام سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و بیشتر بین مخاطبان معروف شد.او چندین سال هست که از بازیگری دور بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار زیاد مشغول هست و تاکنون سه بخش افتتاح کرده هست.

ابتدا کارهای هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی هنرمند شدن را با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او بلافاصله پیروز شد در سال ۱۳۷۹ برای بازی در اولین فیلم معرفی گردد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1382 با بازی در سریال کلانتر به تلویزیون داخل شد و با این سریال مشهور شد. بعدها  سریال هایی مشابه جوان امروز (1391)، سریال سه در چهار، سریال با زنان در نقش بازي كردن ماهرخ و … کارش را ادامه داد. در سال 1393 در سریال تلویزیونی دولت پنهان ایفای نقش بازي كردن کرد، سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد و از سال 1378 پرکاری بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان در نقش بازي كردن ماهرخ بازی کرد. این سریال در آن زمانه از شبکه 3 پخش می گردید.

بیشتر:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه در فضا بازیگری چندین سال هست که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تا الان پیروز به افتتاح سه بخش شده هست. جالب هست بدانید با وجود اینکه او همچین سالنی را دارد اما خودش سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذاب نیست. او از درآمد سالن زیبایی خشنودی دارد اما می گوید مشکلاتش را دارد، اما مزایای آن درمقایسه با بازیگری این هست که می تواند شب ها استراحت کرده و نیاز نیست برای پروژه ای به شهرها مسافرت نماید. سالن زیبایی او لوکیشنی لوکس در تهران بوده و هنرمندان زیادی مثل ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و غیره به سالن او سر می زنند و از این نظر حس  دوری از شغل بازیگری نمی کند.

کارهای مورد علاقه مریم سلطانی

او علاقه به بدنسازی وشنا دارد و آن ها را به صورت شغل ای انجام می دهد علاوه بر این علاقه به نواختن پیانو دارد و معتقد هست که موسیقی باید جزو زندگی هنرمند شود.

بیشتر:  بیوگرافی ارسطو خوش رزم

دور شدن مریم سلطانی از بازیگری

او شش سالی هست که از بازیگری دوری گرفته و در شاخه آرایشگری آغاز به کار کرده هست که به گفته خودش حضور هر روزه در موقعیت کار نیازمند خدمت‌ها هست و همین سبب شده از دنیای بازیگری دور شود. ولی می گوید که خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده و او حس دوری از بازیگری ندارد و می گوید به مرور زمانه بازی خواهد کرد زیرا پیشنهادهای کاری زیادی به او رسیده هست. او پس از دور شدن از بازیگری و آغاز شغل آرایشگری، به دلیل نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن به دلیل اشتغال، آشکار خود را تحول داد و گفت اگر قرار بود مریم سلطانی باشد که در سریال دیدید، اینکه باید سخت کار کنم و ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوم و ورزش کنم.

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلیل‌ها دور شدن از بازیگری را مهمانی بعضی مدیران شبکه شرح می کند. او نامی از شخص خاصی نبرده ولی می گوید برخی از کارگردانان با فلان هنرمند رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه خصوصی از آنها می خواهند که بازیگری را برای بازی دعوت نمایند. به همین خاطر کمی حس خطر می کردم چون نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من ارتباط خواهند گرفت یا خیر. او از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید اسمم هر جایی بوده او آن را خط زده هست. مریم سلطانی می گوید علاقه زیادی به بازیگری دارد و وقتی که به عنوان هنرمند کار می کرد پایان وقت کار می کرد و پایان وقت کار می کرد به گونه ای که اندازه روزهای بیکاری او یک هفته هم نبود.

بیشتر:  بیوگرافی بهنام تشکر + عکس همسر و پسرش

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال سه در چهار سریالی پر از هنرمندان محبوب بود، بنابراین مریم سلطانی می گوید به سختی می توان چنین سریالی را ازیاد برد. او می گوید در این سریال او و خانم لرستانی هر روز درد دل داشتند و در پایان صحنه ها با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم انرژی زیادی داشت و خودش خوب درخشید. خیلی از مردم او را با بازی در این سریال شناخته و هر وقت حتی در رابطه با سالن زیبایی عکس می گیرد، همه پیام می دهند و از سه در چهار گفت‌وگو می کنند.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …