بیوگرافی مهسا مهجور

زندگی نامه مهسا مهجور + عکس ها های همسر و دخترش

مهسا مهجور زاده 18 اسفندماه سال 1353 می باشد. او دارای مدرک دیپلم تئاتر از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما ایران می باشد. علاوه بر این دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی با مدرک لیسانس اجتماع شناسی می باشد. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری اعم از بازیگری در تلویزیون، سینما، تئاتر، مجری گری و استاد دانشگاه تلاش می کند.

بیوگرافی مهسا مهجور

نام : مهسا مهجور

زمان تولد: 18 اسفندماه 1353

مکان تولد: تهران

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه : هنرمند

بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور فرزند مسعود مهجور مدیر تولید می باشد

مهسا مهجور متولد ی 18 اسفندماه 1353 می باشد. او در نوجوانی در مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما ایران در گرایش بازیگری تئاتر تحصیل کرده می باشد.

این هنرمند در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان هنرمند نقش داشتن آفرینی کرده می باشد و تجربه مجری گری دارد. یکی از برنامه های تلویزیونی محبوبی که مهسا مهجور در آن به عنوان مجری حضور یافته می باشد، مسابقه راز سیب می باشد.

پدر مهسا مهجور، مسعود نام دارد. مسعود مهجور یک مدیر تولید مطرح در ایران می باشد که در زمینه بازیگری نیز تلاش می کند.

مهسا مهجور در کنار تلاش بازیگری در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر به عنوان استاد آموزش می کند.

از سری نقش داشتن های خوب مهسا مهجور می توان به حضور در فیلم سینمایی رخساره اشاره کرد. محتوای فیلم سینمایی رخساره درباره ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان به نام تینا می باشد که در راستای پایان تحقیقات داخل منزل سالمندان می شود.

ابتدا تلاش مهسا مهجور

فیلم رخساره از تلاش های برجسته ی مهسا مهجور می باشد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ناصر وحدتی | خواننده ی آواهای محلی گیلان

مهسا مهجور در سال 1373 برای اولین بار با حضور در نمایش “سلطان مار” تجربه بازی در تئاتر را کسب کرد. او در عضویت گروه مروارید قرار دارد و از شاگرد های یکی از هنرمندان برجسته ی سینما، تئاتر و تلویزیون به نام گلاب جمعه محسوب می شود.

بیشتر:  بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

در بازه ی زمانی که مهسا مهجور در نمایش های تئاتر به ایفای نقش داشتن می پرداخت، در برنامه فرزاندن ایران به عنوان مجری آشکار شد. حدود دو سال پس از کسب تجربه مجری گری در قاب تلویزیون برای اولین بار در سریال “بهار آسمانی” هنر نمایی کرد.

سریال بهار آسمانی به کارگردانی مهدی نوربخش در سال 1375 به تولید رسیده می باشد. پس از شکوفا شدن استعداد خانوم مهجور در زمینه بازیگری، از او در خصوص بازی در فیلم های متعددی اعم از فرزندان ایران، لانه شیطان، فردا دیر می باشد، کاشانه و کلبه سپید دعوت شد.

مهسا مهجور پس از ایفای نقش داشتن در سریال تلویزیونی “همه بچه های من” در سال 1388 از دنیای بازیگری دوری گرفت. زین پس حدود 11 بعد از همکاری با مرضیه رشید، با هنر نمایی در سریال دیدنی و جذاب ” بچه مهندس” در سال 1399 به تلاش در زمینه بازیگری برگشت.

سریال تلویزیونی بچه مهندس 3 تحت کارگردانی علی غفاری در چهار فصل به تولید رسیده می باشد. مهسا مهجور در راستای تولید فیلم بچه مهندس 3 در نقش داشتن نسیم جفرودی دوست تینا به ایفای نقش داشتن پرداخته می باشد. او در این راستا با هنرمند هایی نظیر ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، فریده دریامج، اتابک نادری و کاوه سماک باشی به همکاری پرداخته می باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکس ها

تلاش های مهسا مهجور در زمینه تئاتر

عمده تمرکز مهسا مهجور در زمینه هنر به تئاتر اختصاص دارد. این چهره به سبب ایفای نقش داشتن های بی نظیر در تئاتر پیروز به کسب پاداش های گوناگون شده می باشد.

مهسا مهجور در خصوص بازی در نمایش دو نفره “جنایات و مکافات” تحت کارگردانی چیستا یثربی پیروز به کسب پاداش بهترین هنرمند زن در سال 1385 شد. این پاداش در مسکو از جشنواره بین المللی آثار کلاسیک روس به مهسا مهجور تعلق گرفت.

عنوان بهترین و ماندگار ترین بازی های تئاتر در طول زمان تئاتر ایران به بازی مهسا مهجور در نمایش ” یک شب دیگر هم بمان سیلویا” باز می گردد. او به سبب هنر نمایی در نقش داشتن یک شاعر، مقاله نویس و  نویسنده قصه های کوتاه آمریکایی به نام سیلویا پلات در جشن هنرمند عنوان بهترین هنرمند سال تئاتر را کسب کرد.

از سری تلاش های هنری مهسا مهجور در تئاتر می توان به سلطان مار، اتوبوسی به نام هوس، چرخه ی آتش، سرگذشت مطربان این دیار، یک قاب برای همیشه، زنی برای همیشه و دخترک شب طولانی اشاره کرد.

وضعیت تاهل و ازدواج مهسا مهجور

مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور، هنرمند خوش ذوق و پرنشاط تئاتر متأهل می باشد. همسر او ایرج نسیمی نام دارد. ثمره ی عشق خانم مهجور با آقای نسیمی یک دختر به نام لنیا می باشد که متولد ی تیر ماه 1395 می باشد.

علاقه مندی های مهسا مهجور

مهسا مهجور به مجری گری علاقه مند می باشد

مهسا مهجور به تلاش در زمینه مجری گری علاقه مند می باشد. اولین تلاش مجری گری او به مسابقه راز سیب در سال 1375 اختصاص دارد. این مسابقه تلویزونی در 30 بخت به وسیله ی محمد راستگو جلالی تولید شد که خانم مهجور در آن به همراه فرهاد جم به عنوان مجری برنامه آشکار شدند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و عکسهای مسیح و ارش ای پی دو خواننده ی جوان و مشهور کشورمان

یکی دیگر از تجربه های مهسا مهجور در زمینه مجری گری، در برنامه فرزندان ایران بوده می باشد. این برنامه در سال 1375 به وسیله ی امیر سماواتی ساخته شده می باشد.

بیشتر:  بیوگرافی فلورا سام و همسرش مجید اوجی + عکس همسر و دخترش

مهسا مهجور در گرایش های ورزشی تکواندو و دفاع خصوصی تلاش می کند. او به نواختن ساز دف علاقه مند می باشد و به زبان انگلیسی مسلط کامل دارد.

آثار مهسا مهجور

سریال های تلویزیونی مهسا مهجور

بچه مهندس (1399)  همه بچه های من (1388)
روز رفتن (1385) خواستگاران (1386)
مار و پله (1384) فرستاده (1381)
 کلبه سپید (1379) کاشانه (1378)
فردا دیر می باشد (1376) لانه شیطان (1377)
فرزندان ایران (1375) بهار آسمانی (1375)

 

فیلم های سینمایی مهسا مهجور

رخساره (1380)  دوشیزه (1381)
آسودگی در میان مردگان (1384)

 

تئاترهای مهسا مهجور

سلطان مار هتل عروس
 منزل برناردا آلبا زنی برای همیشه
دخترک شب طولانی یک قاب برای همیشه
چشم بد دور آوای باد
اتوبوسی به نام هوس عروسی خون
چرخه آتش سرگذشت مطران این دیار

 

عکس ها های مهسا مهجور

مهسا مهجور در فیلم سینمایی دوشیزه ایفای نقش داشتن کرده می باشد

 

مهسا مهجور در کنار پدر و دخترش

 

مهسا مهجور و دخترش در سریال بچه مهندس 3

 

مهسا مهجور در زمینه ی تئاتر و تلوزیون تلاش کرده می باشد

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …