بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس

زیبا کرمعلی در 14 آذر 75 در کرج به دنیا آمد.. این هنرمند در خانواده 4 نفره می باشد و یک برادر کوچکتر به نام نیما دارد. مادرش سن بالایی ندارد و به گفته این هنرمند او در اواسط دهه 70 به دنیا آمد. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی به هم شباهت دارند.

میزان تحصیل زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر کارشناسی سینما می باشد. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته او، زیبا کرمعلی در مرتبه 8 و 2 منطقه در شاخه هنر در کنکور سراسری بوده می باشد. زیبا زمان دبیرستان را در مدرسه شهید ثانی در ناحیه 3 انجام داده می باشد و از سال اول تا سوم دبیرستان به تحصیل در شاخه ریاضی فیزیک پرداخت. اما یک‌دفعه تبدیل شاخه داد و تحصیلات خود را در هنرستان گوهر در محله 3 کرج ادامه داد. معدل او در ریاضی فیزیک 19.95 و معدل هنر او 19.76 می باشد. بنابراین می توانیم عملکرد بگیریم که هم به هنر و هم به تحصیل علاقه دارد.

بیشتر:  بیوگرافی تمام بازیگران زن سریال نون خ 2 (دختران نورالدین خانزاده)

تلاش های زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری نقش داشتن نوشین را داشت و از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه مند بوده و در وبلاگ خصوصی خود قصه های کوتاه و بلندی را با نام مستعار می نویسد. او جرات افزایش خوانندگان متن هایش را نداشت، اما در عملکرد تصمیم گرفت شاخه سینما را برای تحصیل انتخاب نماید. زیبا کرمعلی پس از کنکور و قبولی در دانشگاه هنر تهران در شاخه هنر و ادبیات کار کرد و در سال 1395 هنرمندان قصه نیمروز در همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه شرکت کردند و زیبا کرمعلی با آقای محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم ملاقات کرد. آقای مهدویان در فیلم جدیدش لاتاری او را به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کرد و زیبا کرمعلی که تا آن زمانه زمینه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نداشت، نقش داشتن اول فیلم لاتاری را بازی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفت :آموزش بازیگری حتی فن توضیح را با فیلمنامه نویس فیلم، ابراهیم امینی از صفر آغاز کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه نمایم. روزی که قرار بود برای اولین بار سعید سهیلی را ملاقات کنم خیلی مضطرب بودم ولی وقتی جمله را برداشتیم و آغاز به مطالعه کردیم همه استرس و نگرانی ام از بین رفت و اثری از اضطراب نبود.

بیشتر:  بیوگرافی تینا پاکروان + عکس های خانواده و همسرش

ازدواج

این هنرمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …