بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

سحر نظام دوست چهره ای زیبا و جذاب دارد و طرفداران خاص خودش را دارد. او در فضای مجازی پرکار بوده و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوست هم اندامی زیبا دارد و لباس هایی با طرح‌ریزی زیبا دارد و با داشتن قد بلند این زیبایی دو مساوی می شود. همچنین می توانید از لباس های او در طرح‌ریزی ایده بگیرید این هنرمند با 173 سانتی متر قد یکی از قد بلندترین هنرمندان هست.

کارهای سحر نظام دوست

سحر نظام دوست علاوه بر شغل بازیگری پیانو می نوازد و به عنوان شغل دوم در ساخت و ساز نیز کار می کند و برادر او نیز در این راه با او همکاری می کند. سحر نظام دوست می گوید من خلق کردن را دوست دارم. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثار هنری روی دیوار یا حتی نقاشی هایی با حال و هوای خودم بر روی پشت بام ساختمان که خانواده ها لحظات خوبی از زندگی خود را در زیر آن تجربه خواهند کرد. سحر نظام دوست از ساخت و ساز به عنوان شغل دوم می گوید و می گوید هنوز هم شغل اصلی خود که بازیگری هست را دوست دارد.

بیشتر:  بیوگرافی مریم سلطانی + عکس

سحر نظام دوست تلاش های زیادی دارد و علاقه دارد هر چیز را از نزدیک دیده و لمس نماید به همین دلیل زمانی که در معدن حضور داشت گفت: از نزدیک سخت بودن کار معدنچی را درک کردم.

کارهای این هنرمند در زمینه بازیگری

سحر نظام دوست اولین کار خود را روی صحنه از زمانه دانشجویی آغاز کرد و در بازي کردن نقش حوا در قصه انسان و حوا با کارگردانی آقای فرزاد محمدعلی به ایفای بازي کردن نقش پرداخت 23 ساله بود که برای اولین بار در تلویزیون آشکار شد و در سریال پنج دری به کارگردانی آقای امین امانی بازی کرد. اگرچه توفیق این کار چندان نبود اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست بود چون با هنرمندان و هنرمندانی مثل شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی بازی کرده هست.

بیشتر:  بیوگرافی ژاله درستکار + عکس ژاله درستکار

این هنرمند در سال 1396 با بازی در چند سریال مهم سینما و تلویزیون پیروز شد خود را به مردم معرفی نماید. سحر نظام دوست امسال با بازی در سریال بی بی گندم با کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی توانست با مهارت و بازي کردن نقش آفرینی در این سریال خود را در میان مردم مطرح نماید. بازی در این سریال به تجربیات سحر نظام دوست افزایش کرد و او تجربه همکاری با بازیگرانی مثل زهرا حضرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را داشت. از دیگر تلاش های مهم سحر نظام دوست در سال 1396، حضور او در فیلم پایان شب با کارگردانی فرزاد موتمن می باشد. یکی از ویژگی های مهم این هنرمند بازی در تلویزیون و سینما می باشد. او در این سال ها با هنرمندان زیادی همکاری کرده و تنها دو بار با هنرمند شیوا انصاف خواه کار کرده هست.این هنرمند به تازگی در سریال صحنه سرخ تلاش کرده هست.

بیشتر:  بیوگرافی اکبر عبدی

سحر نظام دوست در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید چه پیشنهادی داشتید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ در اینجا پاسخ هست: همه هنرمند هالیوود شدن را دوست دارند. پیشنهاد کار با شبکه جم را داشته اما نمی خواهم ازایران بروم . هدف من از بازیگری ماندن می باشد. بالاخره همه یک روز می میرند، بنابراین خوب هست که اندیشیدن زیبایی از خودمان در ذهن دیگران داشته باشیم. پایان هنرمندان ما در باور مردم زنده بوده و من علاقه ندارم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم پس دوست دارم در ایران مانده و ماندگار شوم.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …