بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

بیوگرافی سارا باقری + عکس های سارا باقری

سارا باقری زاده 1374 در گیلان هست. او گیلانی هست و اهل تهران هست و در تهران بزرگ شده هست. سارا بازیگرتلویزیون ، سینما و تئاتر می باشد. پدر او قدیر باقری  کارگردان و تهیه کننده هست. مادر او طاهره اسماعیلی هست و در رادیو کار می کند. سارا همچنین یک خواهر به نام دنیا داشته که در زمینه گریم کار می کند.

بازیگری سارا باقری

سارا باقری از نحوه ورودش به میدان بازیگری می گوید که با پدر و مادرش ابتدا به کار کرد و در پایان سریال ها با هم همکاری می کنند. او هنرمند هست و 14 سال در صدا و سیمای مرکز استان گیلان در رادیو، تئاتر و تلویزیون پرکاری داشته هست. سارا از 18 سالگی راهی تهران شده و در چندین سریال بازی کرده هست. او همچنین در رادیو تئاتر گیلان کار می کرد و برای ایفای بازي کردن نقش اصلی اش برنده دو پاداش تلویزیونی استانی شد.

گویندگی ساراباقری

مادر سارا باقری، طاهره اسماعیلی، در رادیو گیلان کار می کند. او می گوید در همان روزگار کار تصویر را ابتدا کرده و در این مورد آزمون و خطا کرده هست. سارا تقریبا در همه کارهایی که انجام داده با کمک پدر، تهیه کننده و کارگردانش قدیر باقری حضور داشته و می گوید در 70 درصد کارهایی که پرکاری کرده پدرش بالای سرش بوده هست. او درباره حرف هایی که شنیده و به او گفته که تو پدرت، کارگردان بوده و در پایان سریال ها هستی، می گوید نمی توانم آن را انکار کنم، چون قطعا برای من در کودکی این مجال فراهم بوده هست.

بیشتر:  بیوگرافی مسعود رایگان + عکس همسرش

سریال افرا

افرا نام سریالی هست که در تابستان 1400 از تلویزیون پخش گردید.سارا پس از بازی در سریال ملکاوان در این سریال بازي کردن نقش مائده را داشته هست. او در این سریال با بازیگرانی چون مهدی سلطانی و روزبه حصاری که بازي کردن نقش پدر و برادرش را داشتند همکاری داشته هست. او در این سریال پیمان را دوست دارد. محمد صادقی بازي کردن نقش پیمان را دارد. سارا که بازي کردن نقش مائده را بازی می کند دانش آموزی هست که در زندگی با چیزی مواجه می شود که تا به حال تجربه نکرده هست و با تغییراتی در زندگی اش همراه می باشد. سارا باقری اخیرا در مصاحبه ای گفته که اهل شمال هست و تا الان در 20 سریال استانی بازی کرده هست. او به غیر از بازیگری، گوینده نیز هست و زمینه حضور در سریال هیولای مهران مدیری، ملکوان و… را هم داشته هست.

بیشتر:  بیوگرافی نگار حسن زاده

سارا پیش از بازی در این سریال و ایفای بازي کردن نقش مائده با گروه سازنده این سریال دوستی نداشت و بیشتر با بازی در این سریال مشهور شد.او می گوید یکی از دوستانش در این سریال حضور پیدا کرده و برای قبولی تست بازیگری داد و بعد از تایید آقای بهرنگ توفیقی و دارایی قرارداد بست.

سریال هیولا

سارا باقری با کارگردانان مشهوری چون مهران مدیری همکاری کرده هست. او بازي کردن نقش کوچکی در سریال هیولا به کارگردانی آقای مهران مدیری دارد. او درباره این سریال در برگ اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: آقای مدیری قطعا افتخار بازی در مقابل دوربین شما هر چند مختصر یکی از تجربه های لذت بخش کاری من بوده هست. سارا باقری در این سریال با بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانداز، محمد بحرانی، نیما شعبان ژاد، فرزین محدث و عزت الله مهرآوران و … همکاری داشته هست.

شخصیت مورد علاقه

بازي کردن نقش مائده در سریال افرا برای سارا جذاب هست و او درباره این شخصیت گفت بازي کردن نقش مائده از لحاظ رفتاری که در بعضی جاها داشت سرسخت بود و اینکه می خواهد احترام بزرگتر او را حفظ کند و از خواسته هایش دست بر ندارد به من نزدیک تر بود. او افزود: اندیشه نمی کنم در زندگی بازیگری ام شخصیت دیگری را تا این حد دوست خواهم داشت و همیشه دلتنگ او خواهم بود.

بیشتر:  بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

جوایز سارا باقری

این هنرمند در سال 82 در جشنواره فجر توانست پاداش اولین هنرمند اول زن رادیو تئاتر را از آن خود کند و در سال 86 هم توانست بابت بهترین هنرمند و گوینده برتر پاداش دریافت کند.

فیلم های سارا باقری

سریال افرا  نیمه پوشیده ماه
 عطر ترنج  آپارتمان نشین ها
ماجراهای فامیلی گل دره
ماه نشین فرزندان آقا
طلایه داران نه چندان دور
منزل پدری دو جشن مهرگان
خون ارزش فردا روشن هست
سینمایی روحن مارال
سینمایی سوگند سریال کوبار
سریال ملکاوان مسیر مهر

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …